Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпроси относно Alfa Romeo 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
    Бе то пари ще си хвърчат винаги щом имаш кола, въпросът на темата беше да не би модела, който съм си харесал да гълта по цели заплати през няколко месеца, както съм чувал по разни места.

    Значи читава 156-ца със 105-те кончета се намира за около 2 бона? А версията с по-мощния мотор (115) колко би следвало да върви, ако е пазена и е в добро състояние? Защото масово не забелязвам да са много скъпи - рядко виждам да надвишават 2500 лв.



    Виж сега кеф цена няма! Аз кат си заплюя някоя кола,съм стигал и по две заплати на месец да давам за нея,та чак и те като не стигнат съм взимал и неща за нея напред По въпроса: Както ти споменаха колегите 156 дизел за 2000-2500лв забрави.Няма такива 156-ци......................Има но гробници................ти недей ги гледай че са ги излъскали и са им изпрали салона.....................После ще си трошиш главата с тая кола.Ако не ти стига бюджета насочи се към автомобил от по ефтина класа,ако не искаш повече да я правиш от колкото да я караш или си посъбери още някой лев.За 3500-4000лв можеш да си намериш читава 156 дизел.
    SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

    Comment


    • #17
      Да, но колегите споменаха, че варианта със 115 конски сили е скъп и него няма как да го намеря читав под 3000 лв. Иначе за 105 уж можело и да се намери около 2000. Не е проблем и да спестя още пари, ако е нужно, но в крайна сметка и 105-те кончета ще ме задоволят, стига просто технически да е добре и да не е с фрапиращи външни забележки...
      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от sollider Покажи съобщение
        Да, но колегите споменаха, че варианта със 115 конски сили е скъп и него няма как да го намеря читав под 3000 лв. Иначе за 105 уж можело и да се намери около 2000. Не е проблем и да спестя още пари, ако е нужно, но в крайна сметка и 105-те кончета ще ме задоволят, стига просто технически да е добре и да не е с фрапиращи външни забележки...
        О-о-о, повярвай ми, 105-те кончета изобщо няма да те задоволят, намери от някъде за тестдрайв една 115-ка, чипната на 150 коня и ще разбереш какво имам предвид.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #19
          Наистина ли е толкова голяма разликата в дърпането? Не вярвах, че ще е фрапираща. И да, в момента гледам разни обяви из сайтовете, тези от 98 до 2000 със 105 коня вървят масово между 1500 и 2000, като най-евтинките са с доста външни забележки. Тези от 2 бона поне на вид биват, според обявите и технически са добре, но в това вече няма как да съм сигурен.
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

          Comment


          • #20
            Конете се усещат повече когато сравняваш 105 със 150 коня, отколкото сравнявайки 505 с 550 коня
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #21
              Ясно, но все пак май си оставам за 105ps. Разликата в ускорението бих я преодолял, след години вече може да се метна направо и на дизеловата 2.4-ка. И за тях чувам доста добри впечатления като ускорение и поведение на пътя, макар и поддръжката ѝ да е по-скъпичка.
              Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
              GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

              Comment


              • #22
                Моята я взех за 2000лв. Окачването и беше тотал щета. Този ремонт стъпва в началото до към 800лв. Да не кажеш,че не сме ти казали. Важно е в какво състояние ще е колата.


                Пропуснал съм два разхода.
                Когато я взех 550 кинта горни долни носачи с монтаж.
                И имам ремонт на предните две ел. стъкла като на задно ляво и предно дясно подмениха въжетата цялото удоволствие за 110лв.
                Това са ми разходите за колата от както е с български табели. Навъртял съм и малко над 30к.

                Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                Comment


                • #23
                  И аз моята я взех за 2000 и веднага след това налях едни 600 лева за обслужване (ангренаж + пистов + филтри + носачи), като се има в предвит, че не давам пари за майстори и година по-късно още 400лв за нови дискове + накладки + семиринги и лагери на пулооските , като това го бях отложил, иначе си трябваше още в началото. Така че ако купуваш кола за 2000 си приготви поне 500 за регистрация и поне 900-1000 за първоначални ремонти, като не е изключено да са по малко парите или повече в зависимост какво е състоянието на автомобила. Това звучи малко плашещо, но всеки автомобил на 15+ години изисква такива интервенции и колкото и да ти се струва, че се чупи, то не е защото е калпава колата, а защото времето й за правене е дошло.
                  Fiat Bravo II 1.4 16v

                  Comment


                  • #24
                    Гледай автомобилът да е с вътрешен фейслифт, екземплярите след 2002ра имат и много по-малко проблеми с електрониката.
                    Now: 156 2.5 V6 24V
                    Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря за снимките и подробните разяснения. Кола насляпо и набързо не се взема, така че и аз ще внимавам колкото е възможно. Иначе на по-слабичкия мотор (105) гледам някои алфи почват от 2500 и стигат до 3 бона (главно около 2700-2800). При такава цена вече вероятността да хвърля още 1000 лв за ремонти би трябвало да е по-малка...?
                      Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                      GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                      Comment


                      • #26
                        Уж, но всичко е късмет.
                        Както каза колегата по-горе в мненията"времето им за ремонт е дошло"

                        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #27
                          Колега, сега поста ти ми направи впечатление. Казваш, че си взел тази алфа за 2000 лв, но като погледнах датите от листчето, това е било още през 2014 година. Предполагам, че от тогава досега все нещо в ценовия клас се е изменило. Гледам сега една алфа като твоята за същите пари, човека е писал надълго и нашироко какво е сменял, какви части е сложил и дори предлага преглед на колата в сервиз по мое желание. Но като се сетя за съветите, които ми дадохте по-горе, почвам много да се двоумя...
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
                          GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

                          Comment


                          • #28
                            re

                            Привет,да се включа и аз в темата.И аз мойта каляска я взех за 2000,мотора е 105к.с.още като я купих,олекнах 400лв комплект предно окачване.После 400лв за чисто нови летни гуми,след 5 месеца още 400 за зимни.Така че гледай внимателно какво взимаш.
                            п.с.Да ти кажа защо избрах 105,а не 115магарета.
                            Тук в Пловдив данъка на 105кс. е 143лв,а на 115 е 235лева за 10 к. вповече.Чип мип ала бала и аз мога да и прасна чип,но си карам вече втора година така-и ич ме не ебе както у Враца казват!!!
                            ALFA ROMEO 156 1,9 JTD (932B2) 77kW 105hp+++

                            Comment


                            • #29
                              Във вторник платих данъка на 156-цата, 1.9JTD, 115 к.с. - точно 111,43 лв. (за София става въпрос).
                              Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                              Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                              Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                              Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                              Comment


                              • #30
                                Ехе да идвам да регистрирам моята каляска във вашия град колега,тук в Ямбол данъка ми е 193 лв за 115 кончета.Иначе по темата всичко си е на късмет моят алфонсо го взех преди 2год. за 3 палки освен първото обслужване и смяна на тампоните на стабилизиращата щанга за сега друго не ми се е налагало да правя.
                                Last edited by dalgia123; d.m.y г., 18:19.

                                Comment

                                Working...
                                X